تولیدکنندگان معتبر روغن صنعتی در جهان

یکی از محصولات صنعتی بسیار مهم که شامل تعداد بسیار زیادی از روغن‌های روانکاو بوده و دامنه‌ای بسیار بزرگ دارد که اکثر روغن‌ها با خاصیت روان کنندگی را در بر می‌گیرد، روغن صنعتی است.

در واقع انواع روغن‌های صنعتی که دارای خواص و مزایای بسیاری هستند را، می‌توان در بسیاری از موارد استفاده کرد و می‌توان گفت که انواع روغن‌های صنعتی کاربردهای بسیار متنوعی دارند.

از جمله کاربردهای اصلی انواع روغن‌های صنعتی، می‌توان به جلوگیری از اصطکاک بیش از حد قطعات موتور اتومبیل‌ها و یا ماشین‌آلات و دستگاه‌های صنعتی اشاره کرد.

همچنین از انواع مختلف روغن صنعتی در جهت رفع آلودگی این قطعات و خنک کردن آن‌ها نیز استفاده می‌شود‌.

نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که در هنگامی که قصد خرید نوع خاصی از روغن‌های صنعتی را دارید، باید به مواردی مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین نوع روغن صنعتی را انتخاب کنید.

از جمله موارد بسیار مهمی که برای انتخاب نوع مشخصی از روغن‌های صنعتی در نظر داشته باشید، برند اصلی تولید کننده‌ی این نوع روغن صنعتی است.

در واقع اگر روغنی که توسط یک شرکت معتبر تولید شده و دارای برندی معروف می‌باشد، می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که محصول انتخابی شما دارای کیفیتی بالا بوده و به همین دلیل است که بسیاری از مصرف کنندگان این نوع روغن را انتخاب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از برندهای بسیار معتبر تولید کننده‌ی انواع روغن‌های صنعتی یعنی برند شل بپردازیم و ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط این برند را تحت بررسی قرار دهیم.

شل صنعتی

اهمیت برند تولید کننده‌ی روغن صنعتی در انتخاب آن

معرفی شرکت نفتی شل

همانطور که گفته شد، برند تولید کننده‌ی روغن صنعتی نکته‌ی مهم و جالب توجهی برای انتخاب آن است و در هنگام خرید روغن موتور لازم است که حتما به مشخصات درج شده بر روی روغن صنعتی مورد نظر توجه داشته باشیم و بررسی کنیم که آیا برند توسط یک برند یا شرکت معتبر تولید شده است یا نه.

در این صورت می‌توان نسبت به کیفیت روغن صنعتی مورد نظر اطمینان حاصل کرده و سپس به انتخاب یک محصول مشخص اقدام کنیم. یکی از برندهای اصلی و معتبر تولید کننده‌ی انواع روغن‌های صنعتی، برند شل می‌باشد.

شرکت نفتی معتبر شل که یک شرکت بسیار معروف و شناخته شده در کشور هلند می‌باشد، قدمتی طولانی داشته و تاسیس آن به حدود یک قرن پیش بازمی‌گردد.

این شرکت نفتی معتبر که در سراسر جهان دارای اعتبار بوده و یک شرکت شناخته شده و معروف می‌باشد، در سال 1907 و زمانی که دو شرکت معتبر رویال داچ و شل تصمیم به همکاری گرفته و با یکدیگر ترکیب شدند به وجود آمد و شرکت رویال داچ شل نام گرفت.

در واقع فعالیت اصلی این دو شرکت بزرگ، تولید انواع روغن صنعتی و روانکاوها مطابق با استانداردهای روز جهان بود‌. برند شل در زمان کنونی، به عنوان یکی از اصلی‌ترین برندهای تولید کننده‌ی انواع روغن‌های صنعتی در جهان شناخته می‌شود.

این شرکت معتبر جهانی، در واقع در بین معتبرترین شرکت‌های نفتی در جهان دارای رتبه‌ای برتر می‌باشد و به عنوان یکی از پنج شرکت نفتی برتر در زمینه‌ی تولید انواع روغن‌های صنعتی و روانکاوهای متنوع به شمار می‌آید.

برند شل یکی از انواع روغن‌های صنعتی یعنی روغن موتور را، با کیفیتی بسیار بالا و بر طبق یک فرمول بسیار با کیفیت از نظر استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

شرکت معتبر شل برای تولید محصولات خود از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و همچنین تکنولوژی‌های به روز دنیا استفاده می‌‌کند و محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند، در سطح بالایی از کیفیت جهانی قرار می‌گیرند.

در ساختار روغن صنعتی که توسط این شرکت تولید می‌شود، ترکیبات و ذراتی وجود دارد که در زمانی که فشاری به میزان زیاد ایجاد می‌شود این ترکیبات در برابر این فشار‌ها قرار گرفته و با ایجاد یک واکنش در ساختار آن‌ها، یک لایه به شکل سپر محافظ به وجود می‌آید.

در نتیجه قطعاتی که برای ساخت یک موتور به کار می‌رود، از ساییدگی، خوردگی و اصطکاک بیش از حد در امان خواهند بود.

شل صنعتی2

معرفی شرکت شل

ویژگی‌ها و کاربردهای محصولات شرکت شل

موضوع مهم دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، ویژگی‌ها و کاربردهای محصولاتی است که توسط برند شل تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

در واقع این محصولات به دلیل این که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و مطابق با استاندارد جهانی تولید می‌شوند، در موارد گوناگونی استفاده می‌شوند و کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند.

از موارد بکارگیری روغن‌های صنعتی و روانکا‌های تولید شده توسط شرکت شل، می‌توان به استفاده از آن‌ها در کشاورزی برای روان کردن قطعات موتورهای دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی اشاره کرد.

علاوه بر آن از انواع روغن صنعتی تولید شده توسط برند شل برای حمل و نقل هوایی و دریایی نیز استفاده می‌شود.

کاربرد دیگر انواع روغن‌های صنعتی، بکارگیری آن‌ها در صنایع مختلف و همچنین مراکز تولید کارخانه‌ها، روانکاوی قطعات موتور ماشین‌های سنگین و معمولی و همچنین استفاده از آن‌ها در صنعت برق می‌باشد.

برند شل محصولات و روانکاوهای بسیار متنوع همچون روغن گریس و همچنین انواع مختلفی از روغن موتور را تولید کرده و بازار عرضه می‌کند.

انواع روغن‌ صنعتی که توسط برند شل تولید می‌شوند، قدرت روانکاوی بسیار بالایی داشته و به دلیل نیروی چسبندگی زیادی که دارند، در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای بسیاری دارند.

شل صنعتی3

ویژگی‌ها و کاربردهای محصولات شرکت شل

علاوه بر آن با استفاده از این روغن‌ها در موتور خودروها و ماشین‌آلات صنعتی، می‌توان از قطعات هر یک از این دستگاه‌ها در برابر نفوذ مواد خطرناک و اسیدهای بسیار مضر که ناشی از احتراق هستند نیز، جلوگیری می‌شود.

از جمله محصولات و روانکاوهایی که توسط برند معتبر شل تولید می‌شوند، می‌توان به انواع روغن‌های هیدرولیک، انواع روغن دنده، انواع مختلف گریس، انواع روغن موتور و همچنین روغن‌های صنعتی که برای دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، اشاره کرد.

اکثر محصولات این شرکت معتبر نفتی، توسط بسیاری از تولید کنندگان و شرکت‌های خودروسازی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *