تولیدکنندگان برتر روغن صنعتی

یکی از مهم‌ترین محصولات صنعتی که در زمینه‌های صنعتی مختلف و صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهایی بسیار گوناگون در هر یک از این زمینه‌ها دارد، روغن صنعتی است.

انواع روغن‌های صنعتی با کیفیت را می‌توان برای جلوگیری از ساییدگی بیش از حد قطعات دستگاه‌های صنعتی و اصطکاک زیاد بین این قطعات، خنک کنندگی آن‌ها و … به کار گرفت.

پس می‌توان نتیجه گرفت که انواع روغن‌های صنعتی به توجه به مزایای بیش از حدی که دارند در زمینه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهایی بی‌شمار دارند.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان یک روغن صنعتی با کیفیت و مرغوب را برای مصارف مختلف و مشخص خود انتخاب کرد؟
موارد و نکات گوناگون و مهمی وجود دارند که برای انتخاب با کیفیت‌ترین روغن صنعتی لازم است به این موارد توجه کرد.

یکی از این موارد بسیار مهم، برند تولید کننده‌ی روغن صنعتی انتخابی شما است. در واقع اگر روغنی را انتخاب کنید که توسط یک برند معتبر تولید شده باشد، می‌توانید به صرفا با توجه به اعتبار برند و پر استفاده بودن محصولات تولید شده توسط این برند به با کیفیت بودن روغن مورد نظر پی ببرید.

در این مقاله قصد داریم تا یکی از تولیدکنندگان برتر روغن صنعتی که می‌توان گفت بخش عظیمی از انواع روغن‌های صنعتی را تولید کرده و قسمت بزرگی از تقاضای کشور برای انواع روغن‌ها را تامین می‌نماید، یعنی شرکت بهران آشنا شویم و محصولات این تولید کننده‌ی مهم و معتبر را تحت بررسی قرار دهیم.

صنعتی بهران

برند تولید کننده‌ی انواع روغن صنعتی

معرفی روغن صنعتی بهران

یکی از برندهای برتر تولید کننده‌ی روغن صنعتی در ایران، برند معتبر بهران است که در تولید و عرضه‌ی باکیفیت‌ترین روغن‌های صنعتی شهرت داشته و علاوه بر آن عرضه‌ی ‌کننده‌ی روانکاوهایی مرغوب و درجه یک می‌باشد.

این برند معتبر در واقع روغن‌های صنعتی بسیار متنوع و گوناگونی را تولید و عرضه می‌کند و محصولاتی که توسط این برند عرضه می‌شوند، بسیار متنوع هستند و می‌توان از آن‌ها در زمینه‌های گوناگونی استفاده کرد؛ محصولاتی که توسط برند بهران تولید می‌شوند را، می‌توان در جهت روانکاوی قطعات مورد استفاده برای ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، روانکاوی موتور خودرو و … استفاده کرد.

شرکت بزرگ و معتبر نفتی بهران که قدمتی تقریبا طولانی داشته و در سال 1341 شمسی تاسیس شده است، به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های نفتی در ایران شناخته می‌شود که افتتاح آن با همکاری یک موسسه‌ی بزرگ و معتبر در کشور آمریکا به نام اکسون صورت گرفت.

این شرکت فعالیت خود در زمینه‌ی تولید انواع روغن‌های صنعتی پایه‌ی نفت را، پس از اخذ مجوز در سال 1347 آغاز کرد. تولید کنندگان این شرکت معتبر، تمرکز خود را بر روی تولید انواع روغن صنعتی و روانکاوهایی همچون انواع روغن‌های موتور، گریس و همچنین انواع مختلف ضد یخ قرار داده است.

شرکت بزرگ بهران با هدف بکارگیری روش‌های برتر و به روز دنیا برای تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت برای استفاده‌ی مردم و مشتریان خود می‌باشد.

از اصلی‌ترین نکات درباره‌ی خط تولید برند معتبر بهران، تولید محصولاتی است که به هیچ وجه باعث آلودگی و آسیب رساندن به محیط زیست نخواهند شد و ویژگی‌هایی سازگار با محیط زیست و طبیعت خواهند داشت.

هدف اصلی شرکت بزرگ و معتبر بهران، تولید محصولاتی است که ویژگی‌هایی مطابق با استاندارد جهانی را داشته باشند و در سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت باشند.

صنعتی بهران2

معرفی روغن صنعتی بهران

محصولاتی که توسط برند بهران تولید می‌شوند، توسط یکی از زیر مجموعه‌های اصلی این برند یعنی شرکت ماهان در بازار فروش روغن موتور عرضه و پخش می‌شوند. در ادامه به موارد استفاده از محصولات شرکت بهران اشاره می‌کنیم:

1. انواع روغن صنعتی تولید شده توسط برند معتبر بهران را، می‌توان برای روانکاوی قطعات دستگاه‌های صنعتی همچون ترانسفورماتورها و دستگاه‌های مورد استفاده برای صنعت نساجی و دیگر صنایع به کار برد.

2. شرکت‌ بهران تولید کننده‌ی انواع مختلف گریس‌ها با کیفیت بالا همچون صابون‌های سدیم و صابون‌های لیتیم می‌باشد.

3. برند بهران روغن‌‌های موتور درجه یک و با کیفیت را برای استفاده در موتور خودروهایی مثل رانا، تندر، صبا و … تولید می‌کند.

ویژگی‌های انواع روغن صنعتی تولید شده توسط برند بهران

همانطور که اشاره کردیم، برند بهران یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان روغن صنعتی و سایر محصولات نفتی در کشور ایران است که با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد جهانی عمل کرده و محصولات مختلف خود همچون انواع روغن‌های صنعتی را، در بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین ساختار به بازار ایران عرضه می‌کند.

انواع روغن صنعتی تولید شده توسط این برند معتبر، مزایا و فواید بسیاری دارند که لازم است به بررسی آن‌ها پرداخت.

در ادامه فواید و مزایای محصولات مختلفی را که توسط برند بهران تولید می‌شوند، تحت بررسی قرار می‌دهیم.

1. روغن صنعتی که توسط شرکت بهران تولید و عرضه می‌شود، به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالایی که دارد، در هنگام استفاده اصلا کف نمی‌کند و به عبارتی خواص ضد کف بودن دارد.

صنعتی بهران3

ویژگی‌های مثبت انواع روغن صنعتی تولید شده توسط برند بهران

2. هر یک از این روغن‌ها دارای ویژگی‌ها و خواصی بسیار زیاد در جهت روانکاوی عمیق قطعات مختلف هستند و هر یک از قطعات را به شکلی کاملا دقیق، روانکاوی می‌کنند.

3. با استفاده از این روغن‌های صنعتی برند بهران، می‌توان قطعات مختلف را از زنگ زدگی در و اکسید شدن در امان نگه داشت.

4. روغن‌های صنعتی تولید شده توسط برند بهران، برای موتورهای هیدرولیکی بسیار مناسب هستند و عملیات روانکاوی در این موتورها را به خوبی انجام می‌دهند.

5. روغن‌های صنعتی تولید شده توسط شرکت نفتی بهران را، می‌توان در مواردی همچون روانکاوی سیستم‌های گردشی و زنجیر چرخ‌ دستگاه‌های مختلف نیز استفاده کرد.

6. از خواص اصلی روغن‌های صنعتی بهران، می‌توان به جلوگیری از زنگ زدگی، کاهش اصطکاک و ساییدگی و همچنین جلوگیری از خوردگی قطعات دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مختلف و همچنین موتور خودروها و سیستم‌های صنعتی گوناگون اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *