• روغن موتور خون هر موتور اتومبیل

معتبرترین نمایندگی روغن موتور در اصفهان

تقریبا 99٪ از دارندگان وسایل نقلیه آگاه هستند که تعمیر و نگهداری معمول وسیله نقلیه شامل چک کردن مرتب ترمزها می‌باشد. همه شما از هدف اصلی روغن موتور آگاه هستید، روغن کاری قطعات موتور را طوری انجام دهید که قطعات موتور به طور روان و کارآمد به کار خود ادامه دهند. همچنین می‌دانید که مصرف روغن موتور کاملاً طبیعی است. با این حال، هنگامی که مصرف روغن موتور شروع به افزایش پیدا می‌کند، فقط به معنای یک مشکل بسیار بزرگ است که فورا باید علت مشخص شود تا از هزینه‌های اضافی دیگر جلوگیری شود. روغن موتور در اصفهان و مراکز مختلف با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. در فرمولاسیون روغن‌های موتور مهارکننده‌های زنگ‌زدگی و خوردگی وجود دارد که از قطعات خودرو در برابر ساییدگی محافظت می‌کند، در نتیجه عملکرد و ماندگاری بهتر موتور خودرو را تضمین می‌کند.
روغن موتور خون هر موتور اتومبیل است. نمی‌توان اهمیت روغن موتور را برای رفاه هر خودرو انکار کرد. علاوه بر روغن کاری، روغن موتور عملکردهای بسیاری دارد. گرچه نیاز روغن موتور اغلب دست کم گرفته می‌شود، اما نمی‌توان انکار کرد که روغن موتور یکی از اجزای اساسی خودرو است. اگر نمی‌دانید روغن موتور در اصفهان را از کجا بخرید، می‌توانید با یک متخصص خودرو مشورت کنید تا یک مارک خوب روغن موتور را برای خودروی شما پیشنهاد کند. روغن موتور یک لایه محافظ روی قسمت‌های در حال کار موتور تشکیل می‌دهد که به عدم تماس قطعات فلزی با یکدیگر کمک می‌کند.
بهترین روغن موتور را می‌توانید از نمایندگی روغن موتور در اصفهان و سایر شهرها با قیمتی مناسب خریداری کنید. روغن کاری و کاهش اصطکاک قطعات موتور، به حداقل رساندن سایش قطعات خودرو، کمک به پاک‌سازی موتور و حذف انتشار کربن، مواد افزودنی موجود در روغن موتور و جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی قطعات خودرو برخی از مزایای استفاده از روغن موتور است.

روغن موتور در اصفهان

روغن موتورهای برتر

روغن موتور گالف

روغن موتور اسپیدی

روغن موتور بوش

روغن موتور بهران

روغن موتور ایرانول

روغن موتور پارس

روغن کاری و کاهش اصطکاک قطعات موتو، به حداقل رساندن سایش قطعات خودرو، کمک به پاک‌سازی موتور و حذف انتشار کربن، مواد افزودنی موجود در روغن موتور و جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی قطعات خورو برخی از مزایای استفاده از روغن موتور است.

روغن موتور
لوازم مصرفی خودرو
فیلتر

فروش عمده روغن موتور در اصفهان کاملا تضمینی

برای مراقبت از خودرو همواره ضروری است که سطح روغن موتور به درستی چک شود تا بسیاری از قطعات موتور آسیب نبینند. قطعات موتور برای تبدیل انرژی سوخت به نیروی مکانیکی با هم کار می‌کنند. هنگامی که قطعات موتور در تماس با یکدیگر هستند، ممکن است دچار اصطکاک شوند. هدف از افزودنی‌های موجود در روغن محافظت از موتور و افزایش طول عمر آن است. اگر روغن به درستی انتخاب شود باعث کاهش ساییدگی مکانیکی موتور و اصطکاک بین اجزای آن و هرگونه گرمای بیش از حد می‌شود.
همچنین خطر خوردگی را کاهش داده و ارتعاشات ایجاد شده در هنگام کار موتور را کاهش می‌دهد. برای انتخاب درست روغن موتور، اطلاعات کارشناسان مراکز فروش عمده روغن موتور در اصفهان به شما کمک می‌کند. روغن اتومبیل یکی از مواردی است که خیلی سریع کاهش می‌یابد. اگر موتور تحت فشار زیادی قرار داشته باشد و روغن کاری کافی نداشته باشد، روغن موتور کیفیت خود را از دست می‌دهد. گاهی اوقات، به خصوص برای رانندگانی که هنوز تجربه زیادی درباره‌ی نگهداری خودرو ندارند، تهیه بهترین روغن موتور مایع ترمز دشوار است. متخصصان مراکز عمده فروشی روغن موتور اصفهان با اطلاعات خوبی که دارند، در انتخاب بهترین مارک روغن موتور به شما کمک می‌کنند. برخی از انواع مایعات ترمز برای کارایی کم، برخی دیگر برای کارایی بالا و برخی برای وسایل نقلیه نظامی طراحی شده‌اند.
بنابراین، هنگام انتخاب روغن مایع مدل اتومبیل را در نظر بگیرید. به طور کلی، روغن مایع از 60 – 90٪ پلی گلیکول، 5 تا 30٪ روان کننده و 2 – 3٪ مواد افزودنی تشکیل شده است. پلی گلیکول ماده اصلی روغن مایع است که بدون هیچ مشکلی تحت هر شرایط دمایی کار می‌کنند. روان کننده‌ها در روغن مایع برای کاهش مقاومت در برابر اصطکاک و برای بهبود وضعیت مایعات استفاده می‌شوند. مواد افزودنی، مهار کننده‌های خوردگی هستند. آن‌ها در ترکیب روغن حضور دارند، زیرا باعث کاهش تجزیه اکسیداتیو پلی گلیکول‌ها، جلوگیری و کاهش سرعت وخیم شدن اسید مایع می‌شوند.
روغن‌های معدنی به راحتی در دسترس هستند و نسبتا گران قیمت‌تر از روغن‌های مصنوعی می‌باشند، با این حال از فروشگاه‌های فروش روغن موتور اصفهان انواع روغن موتور با قیمت مناسب‌تری را خریداری کنید. اگر انتظار حداکثر عملکرد و طول عمر برای ماشین خود را دارید، از روغن‌های مصنوعی استفاده کنید. روغن نیمه سنتتیک در مقایسه با روغن مصنوعی ارزان‌تر هستند و در نتیجه هزینه‌ی کم‌تری پرداخت خواهید کرد.
کیفیت ضعیف روغن یا سطح پایین آن ممکن است سبب احتراق موتور شود یا از همه مهم‌‌تر باعث شود که موتور از بین رود. مراکز فروش عمده روغن موتور کیفیت روغن موتور را تضمین می‌کنند.

فروش عمده روغن موتور در اصفهان
قیمت روغن موتور اصفهان

قیمت روغن موتور اصفهان چگونه است؟

رانندگی با اتومبیل برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است، در عین حال حفظ خودرو دشوار به نظر می‌رسد. برای دوستداران ماشین، مهم است که بدانند چگونه از خودرو تحت هر شرایطی مراقبت کنند. یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که رانندگان خودرو باید بدانند این است که از چه نوع روغن موتوری برای خودرو باید استفاده کنند. روغن موتور بسیار خاص است، زیرا در شرایط بسیار سختی از قبیل تحمل دمای زیاد، عدم خوردگی، ویسکوزیته خوب و غیره کار می‌کند.
کیفیت و برند روغن موتور از مهم‌ترین پارامترهایی است که بر روی قیمت روغن موتور اصفهان تاثیر می‌گذارد. سه نوع روغن موتور در بازار وجود دارد. روغن موتور سنتتیک، روغن موتور نیمه سنتتیک و روغن‌های معدنی. بالطبع قیمت روغن موتور اصفهان با توجه به نوع روغن موتور متفاوت خواهد بود. همه‌ی روغن موتور‌ها از روغن پایه و مواد افزودنی شیمیایی ساخته شده‌اند. روغن پایه از طریق فرآیند پالایش نفت خام به دست می‌آید. روغن معدنی از روغن‌های پایه متوسط ​​تصفیه شده ساخته شده است.
بنابراین، مولکول‌های روغن مصنوعی حتی در شرایط دشوار حداکثر حفاظت را ارائه می‌دهند، همچنین به بهبود عملکرد وسیله نقلیه کمک می‌کنند. روغن موتور سنتتیک ناخالصی کمتری دارد. روغن‌های موتور از ویژگی خنک کننده‌ای برخوردار هستند که باعث می‌شود موتور فوقانی و قطعات در حال کار آن خنک شوند. این مساله مانع از اتلاف انرژی و خراب شدن موتور خودرو می‌شود. برای اینکه از قیمت روغن موتور اصفهان مطمئن باشید، لازم است روغن موتور را از نمایندگی عمده فروشی روغن موتور اصفهان خریداری کنید.

تخفیف
خرید روغن موتور

نکات مهم برای خرید روغن موتور

اگر کسی بتواند به خوبی از خودرو مراقبت کند، اتومبیل می‌تواند بهترین دوست او باشد. داشتن خودرو به این معنی است که فرد باید مسئولیت خود را در قبال اتومبیل به عهده بگیرد، در صورت بروز مشکل به موقع خودرو را تعمیر کند و از بهترین ضد یخ و روغن موتور (و یا engine oil) برای عملکرد بهتر اتومبیل استفاده کند.
از این رو لازم است برای خرید روغن موتور با کیفیت‌ از نمایندگی عمده فروشی روغن موتور اقدام کنید. برای تهیه روغن موتور از مراکز و یا فروشگاه‌های پخش عمده روغن موتور فاکتورهای مختلفی وجود دارد که حتما باید آن‌ها را بررسی کنید. مهم‌ترین فاکتورهای برای خرید روغن موتور شامل بررسی ویسکوزیته، شاخص API، شاخص ACEA و نوع فرایند ساخت و تولید روغن موتور می‌باشد. خودروسازان به دنبال ساخت روغن موتورهایی هستند که ماندگاری و روانکاری بالایی داشته باشد. شرکت نفت بهران، شرکت نفس پارس، شرکت نفت ایرانول و شرکت نفت سپاهان از شرکت‌های مطرح تولید کننده روغن موتور در کشور هستند.
برای خرید روغن موتور مهم‌ترین شاخصه ویسکوزیته است، برای درک بهتر ویسکوزیته برای شما مثالی می‌زنیم، آب دارای کم‌ترین ویسکوزیته و عسل بیشترین ویسکوزیته را دارد. با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی باید اقدام به خرید روغن موتور کنید. زیرا ویسکوزیته در برابر شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند. زمانی که دما افزایش پیدا می‌کند، ویسکوزیته کم می‌شود. اما هنگامی که دمای هوا پایین می‌آید و به نزدیک صفر می‌رسد میزان ویسکوزیته افزایش پیدا می‌کند.
بنابراین با توجه به شرایط آب و هوا باید روغن موتور مناسب را انتخاب کنید. اگر روغن موتور متناسب با شرایط آب و هوایی و یا نوع موتور خریداری نشود، قطعات موتور آسیب جدی می‌بیند. پیشنهاد می‌کنیم برای خودرو با کاربری سبک، روغن موتور معمولی خریداری کنید. اگر خودروی شما اسپرت و لوکس است روغن موتور تمام سنتتیک برای خودروی شما مناسب است. روغن موتور نیمه سنتتیک نسبت به روغن موتور سنتتک قیمت پایین‌تری دارد و برای شرایط آب و هوایی گرم مناسب است.

جدیدترین دانستنی‌های خودرو

سیستم هیدرولیک

سیستم هیدرولیک چیست؟

هیدرولیک یک شاخه‌ی علمی است که در آن به بررسی ویژگی‌های مواد …
انواع مختلف روغن‌ صنعتی

انواع مختلف روغن‌ صنعتی که بیشترین استفاده را دارند

روغن‌ صنعتی از جمله فراورده‌های مهم و پراستفاده‌ای است که دا…